Dochádzka a absencie
Modul dochádzka a Modul absencie ako komplexný celok pozostávajú z viacerých častí, ktoré ako celok vytvárajú ucelený výsledok práce zamestnanca od času strávaného na pracovisku, toho koľko a čo zamestnanec vytváral / vykonával - odpracoval (vyplnenie pracovného času od príchodu po odchod z práce) až po možnosť reportovania / exportov:
Základný user terminál (cez prihlásenie do aplikácie)
Doplnkový modul / rozšírenie pre softverový (web) terminál s možnosťami čítačiek kariet (zabezpečuje si klient) alebo prihlásenie cez PINkód.
Správa dochádzky - admin / manager
Môj kalendár - user absencie
Správa absencií / schvaľovanie služobných ciest
Výkazy prác - schválenie mesiaca
HR Exporty / absencie Exporty
Multitabuľka (správa dochádzky a absencií pre celú firmu z pohľadu HR oddelenia alebo admina
Zmenová evidencia - Zmeny (Denná, Nočná s príslušnými nastaveniami intervalov a pracovísk)