Preskočiť na hlavný obsah

Dochádzka a absencie

Modul dochádzka  a Modul absencie ako komplexný celok pozostávajú z viacerých častí, ktoré ako celok vytvárajú ucelený výsledok práce zamestnanca od času strávaného na pracovisku, toho koľko a čo zamestnanec vytváral / vykonával  - odpracoval (vyplnenie pracovného času od príchodu po odchod z práce) až po možnosť reportovania / exportov:

  • Základný user terminál (cez prihlásenie do aplikácie) 

  • Doplnkový modul / rozšírenie pre softverový (web) terminál s možnosťami čítačiek kariet (zabezpečuje si klient) alebo prihlásenie cez PINkód.

  • Správa dochádzky  - admin / manager

  • Môj kalendár - user absencie

  • Správa absencií / schvaľovanie služobných ciest

  • Výkazy prác - schválenie mesiaca

  • HR Exporty / absencie Exporty 

  • Multitabuľka (správa dochádzky a absencií pre celú firmu z pohľadu HR oddelenia alebo admina

  • Zmenová evidencia - Zmeny (Denná, Nočná s príslušnými nastaveniami intervalov a pracovísk)