Preskočiť na hlavný obsah

Nahlásenie chyby / spracovanie požiadavky konfigurácie

Proces a postupnosť krokov pre evidenciu úloh:
  • Nahlásenie chyby
  • Požiadavka konfigurácie úprav / nová funkcionalita
Nastavenie procesov a postupnosť jednotlivých krokov pre nahlásenie chyby alebo požiadavku úpravy a modifikácie funkcií v CorpFlow: 

  • zaevidovanie požiadavky do CF - Modul Úlohy (na strane klienta) // vyplnite prosím názov, základný popis kde vložíte "link chyby", príloha (vložte prosím screen obrazovky alebo krátie video), určite prioritu, deadline (odhadovaný / požadovaný), vyberte neprojektová úloha -- > klient)
  • pre spracovanie požiadavky novej funkcionality sa vyžaduje konzultácia (správne pomenovanie požiadavky), na základe ktorého je možné vykonať / spracovať požiadavku (ak je konzultácia telefonicky potvrdená, nevyžaduje sa dodatočný súhlas klienta.  Je odporúčané ale vykonať záznam v CF - modul úlohy na strane používateľ  alebo na vyžiadanie admin CF). Po zapracovaní - nahodenie (aktualizácia alebo nasadenie) zmeny v CF je následne fakturovaný realálny rozsah práce (konzultácia, spracovanie požiadavky - zadanie, programovanie, lokálne testovanie a nasadenie).
  • na strane Admin CF (zmení sa stav úlohy - podľa stavu riešenia
  • doplní sa odhad hodín / zmení sa deadline podľa zaradenia iterácie, odhadu realizácie a priority)
  • úloha môže byť rozšírená o poznámku (prelinkovanie na inú aplikáciu (procesná mapa, poznámka), pričom záväzné sú hodnoty a informácie v CF
  • pri využívaní KanBan modul je možné si úlohy presúvať v user Dashboard podľa stavov
  • po zmene stavu (čaká sa) - očakáva sa reakcia Klienta (zadávateľa)
  • po zmene stavu (vyriešená) - úloha vyriešená, je doplnený výkaz prác (orientačný dátum, čas riešenia požiadavky) a podľa výkazu sa následne realizuje fakturácia.