Nahlásenie chyby / spracovanie požiadavky konfigurácie
Proces a postupnosť krokov pre evidenciu úloh:
- Nahlásenie chyby
- Požiadavka konfigurácie úprav / nová funkcionalita
Nastavenie procesov a postupnosť jednotlivých krokov pre nahlásenie chyby alebo požiadavku úpravy a modifikácie funkcií v CorpFlow:
- zaevidovanie požiadavky do CF - Modul Úlohy (na strane klienta) // vyplnite prosím názov, základný popis kde vložíte "link chyby", príloha (vložte prosím screen obrazovky alebo krátie video), určite prioritu, deadline (odhadovaný / požadovaný), vyberte neprojektová úloha -- > klient)
- pre spracovanie požiadavky novej funkcionality sa vyžaduje konzultácia (správne pomenovanie požiadavky), na základe ktorého je možné vykonať / spracovať požiadavku (ak je konzultácia telefonicky potvrdená, nevyžaduje sa dodatočný súhlas klienta. Je odporúčané ale vykonať záznam v CF - modul úlohy na strane používateľ alebo na vyžiadanie admin CF). Po zapracovaní - nahodenie (aktualizácia alebo nasadenie) zmeny v CF je následne fakturovaný realálny rozsah práce (konzultácia, spracovanie požiadavky - zadanie, programovanie, lokálne testovanie a nasadenie).
- na strane Admin CF (zmení sa stav úlohy - podľa stavu riešenia
- doplní sa odhad hodín / zmení sa deadline podľa zaradenia iterácie, odhadu realizácie a priority)
- úloha môže byť rozšírená o poznámku (prelinkovanie na inú aplikáciu (procesná mapa, poznámka), pričom záväzné sú hodnoty a informácie v CF
- pri využívaní KanBan modul je možné si úlohy presúvať v user Dashboard podľa stavov
- po zmene stavu (čaká sa) - očakáva sa reakcia Klienta (zadávateľa)
- po zmene stavu (vyriešená) - úloha vyriešená, je doplnený výkaz prác (orientačný dátum, čas riešenia požiadavky) a podľa výkazu sa následne realizuje fakturácia.