Preskočiť na hlavný obsah

Správa dochádzky a absencií, výkazov

Správna evidencia a správa dochádzky  ako aj  Modul absencie a ich správa ako komplexný celok pozostávajú z viacerých častí, ktoré ako celok vytvárajú ucelený výsledok práce zamestnanca od času strávaného na pracovisku, toho koľko a čo zamestnanec vytváral / vykonával  - odpracoval (vyplnenie výkazu aktivít a úloh počas pracovného času od príchodu po odchod z práce) až po možnosť reportovania / exportov a správy výkazov.

Správa pozostáva: 
  • Správa dochádzky  - admin / manager
  • Správa absencií / schvaľovanie služobných ciest a absencií
  • Multi Tabuľka (konfigurácia a správa za viacerých používateľov )
  • Výkazy prác - schválenie mesiaca / rok
  • HR Exporty / absencie Exporty 
  • HR Profil: správne údaje